Dušičkový víkend

04.11.2008 10:17

 

Naše Marťa trenérka je človíček skromný, nenápadný, ale pozor to slovo nenápadný neplatí na parkuru!!! Tam, naopak na ní všichni se zájmem koukají, jaký že to originální prvek předvede dnes. No a nedivte se potom, že ji lidi pozývají, aby přijela do různých koutů republiky udělat trénink. Jeden takový trénink se uskutečnil v Havlovicích, kde mají krásné zázemí a super povrch na běhání.A protože Marťu nemůžeme pustit samotou bez dozoru Katmajáků (to je pro případ, že by nám ji už nechtěli vrátit), tak doprovod jsem dělala já s Cony, Michal s Dudlou a Jirka co by naše technické zázemí. Malá dušička ve mně byla ohledně počasí, přece jen v listopadu už může být i sníh, ale počasí se tvářilo jako na jaře a umožnilo nám, si trénink užít.

Trénovalo se ve třech skupinkách. Marťa měla jako vždy připravené vtipné, pěkné a pěkně běhavé parkury , které obsahovaly prvky vedení na dálku, stahovačky a taky rozlišovačky.

                                není to trochu vysoko????

  Conynka se moc snažila a i zóny dělala hezky, ale nejvíc se jí líbila houpačka, dokonce tak moc, že ji opakovala asi 10x (houpačka se ani nezačala sklápět a Cony už byla na zemi se šťasným výrazem – no přece se nebudem zdržovat mamko nééé?) .

V sobotu se běhalo i za pomocí umělého osvětlení a v neděli ráno nastoupila celá skupinka týmů odpočatá a dychtivá nových poznatků a zážitků.

Myslím že tato slova účastníků není potřeba komentovat:

... hele ten malej pes je vedenej jako velkej – to jsem ještě neviděla (myšleno Dudlu s vedením ob kladinu)

... já si připadám jako v jiném světě, takový trénink jsem ještě neviděl a tolik různých způsobů vedení a technicky proveditelných…..

… nechci nic říkat, ale tyto dva dny, mi daly hrozně moc, nechci vidět co to s náma udělá po týdením tréninku

… celý víkend byl z těch, pro které stojí za to žít !!!

 

A proto trénujme, veselme se, bavme se, protože až nebudeme moc – budeme mít na co vzpomínat a tento víkend byl opravdu nezapomenutelný přesně takový, jak už bylo napsáno pro který stojí za to žít!!

Marti díky ….

 

Cony

—————

Zpět